Začína sa nová éra značky Jaguar. Úplne pretransformovaná značka Jaguar znovu zachytáva étos posolstva Copy Nothing (Nič nekopíruj), ktorý môže vystopovať svoje korene až k slovám jej zakladateľa, Sira Williama Lyonsa.
Transformáciu značky Jaguar definuje výnimočný modernizmus a kreatívna filozofia, ktorá tvorí základ všetkých aspektov nového sveta značky Jaguar. Zahŕňa odvážne konštrukcie, ako aj neočakávané a originálne myslenie, čím vytvára charakter značky, ktorý upúta pozornosť vďaka nebojácnej kreativite.
„Jaguar má svoje korene v originalite. Sir William Lyons, náš zakladateľ, veril, že Jaguar by nemal nič kopírovať“.
Z tejto filozofie vychádza aj naša dnešná vízia spoločnosti Jaguar. Nový Jaguar stojí na výnimočnom modernizme. Je nápaditý, odvážny a v každom bode umelecký. Je jedinečný a nebojácny. Ide o znovuzrodenie, ktoré opäť zachytáva podstatu značky Jaguar, vracia ho k hodnotám, vďaka ktorým bol kedysi taký obľúbený, no zároveň oslovuje súčasné publikum. Vytvárame Jaguar pre budúcnosť a obnovujeme jeho status značky, ktorá obohacuje životy našich klientov a komunity Jaguar.“
Profesor Gerry McGovern OBE, kreatívny riaditeľ
Symboly zmeny – nová identita značky Jaguar
Vynovená značka Jaguar dnes začína svoje predstavenie s úplne novou identitou, ktorá vytvára jeho jedinečný charakter prostredníctvom nového vizuálneho jazyka.
Význam prináša každý zo štyroch symbolov zmeny, odráža hodnoty značky a vytvára náznaky toho, čo príde.
Nápis na vozidlách
Nový nápis na vozidlách Jaguar tvorí jeho vizuálny podpis. Ide o výraznú oslavu modernizmu – geometrickej formy, symetrie a jednoduchosti. Demonštruje neočakávané plynulým prelínaním veľkých a malých písmen vo vizuálnej harmónii.
Strikethrough
Táto odvážna lineárna grafika vytvára nezameniteľnú prítomnosť a okamžite rozpoznateľný vizuál značky Jaguar, ktorý sa vymyká imitácii a obyčajnosti.
Výnimočné farby
Základný kameň novej identity značky Jaguar tvorí bohaté používanie farieb zakotvené v jej hodnotách a v spojení s umením. Primárne farby, zrodené z maliarskej palety – žltá, červená a modrá – tvoria tonálne stavebné kamene, vždy spojené s textúrou, alebo s pohybom.
Logo výrobcu
Pozostáva z novo prepracovanej skákajúcej šelmy Jaguar, ktorý tvorí vzácnu značku pôvodu. Vždy skáče vpred a reprezentuje dokonalosť a charakteristický znak automobilky. Monogram predstavuje kód na vyjadrenie a znak dokončeného diela. Používa sa ako ozdoba, alebo konečná úprava.
Copy Nothing
Dňa 2. decembra 2024 o 20:00 (US EST) predstaví automobilka Jaguar na podujatí Miami Art Week dielo Copy Nothing, prvú globálnu verejnú inštaláciu svojej novej značky, ktorá bude zahŕňať fyzickú manifestáciu jej kreatívnej filozofie výnimočného modernizmu v podobe štúdie Design Vision Concept.
Toto dramatické, nezameniteľné a neočakávané vyjadrenie toho, čo znamená Copy Nothing, ukáže nebojácny prístup, ktorý prichádza od značky Jaguar.
Prítomnosť značky Jaguar v Miami znamená oslavu umeleckého vyjadrenia vo všetkých jeho formách. Prostredníctvom série starostlivo upravených priestorov galérie na dvoch miestach bude značka Jaguar zdieľať svoju platformu s novými a prelomovými začínajúcimi umelcami, ktorí zdieľajú jej étos Copy Nothing.
Zdroj: Jaguar