Hneď na začiatku aktuálneho roka ohlásila pomerne zásadnú zmenu identity kórejská automobilka Kia, ktorá predstavila nové korporátne logo a nový slogan globálnej značky.
Tento počin je predzvesťou odvážnej transformácie automobilky a jej úplne nového smerovania. Nové logo predstavuje ambíciu spoločnosti Kia vybudovať vedúcu pozíciu v odvetí, vylepšením takmer všetkých aspektov jej podnikania.
Logo je symbolom nového významu a hodnôt značky Kia, ktoré sľubuje zákazníkom prostredníctvom budúcich produktov a služieb. Kia uzatvára svoj prísľub novým logom, ktoré pripomína rukou písaný podpis. Rytmicky neprerušovaná línia loga vyjadruje odhodlanie spoločnosti Kia prinášať okamihy inšpirácie, zatiaľ čo jej symetria demonštruje dôveru. Rastúce krivky loga stelesňujú rastúce ambície spoločnosti Kia.
Nové logo bolo predstavené počas pyrotechnickej show na oblohe nad kórejským mestom Incheon. Na podujatí bolo 303 pyrodrónov, ktoré odpálili stovky ohňostrojov na synchronizovanom umeleckom vystúpení, čím oslávili nový začiatok značky Kia. Týmto sa Kia postarala o nový Guinnessov svetový rekord v kategórii „Najviac bezpilotných vzdušných prostriedkov (UAV), ktoré súčasne spúšťajú zábavnú pyrotechniku“.
Oslnivú show môžete vidieť tu:
Nová stratégia značky bude predstavená 15. Januára
Okrem úplne nového loga Kia odhalila aj svoj nový slogan „Movement that inspires“ („Pohyb, ktorý inšpiruje“). Podrobnosti o novej stratégii, vrátane filozofie značky, ako aj jej aplikácia v budúcom produktovom portfóliu, budú zdieľané prostredníctvom digitálneho podujatia „New Kia Brand Showcase“ („Nová prehliadka značky Kia“), ktoré sa uskutoční 15. januára. Rovnako aj túto udalosť bude možné sledovať na kanáli Kia Global YouTube.
Predstavenie nového loga nadväzuje na ohlásenie dlhodobej obchodnej stratégie spoločnosti Kia „Plan S“ z roku 2020. V rámci Plánu S má Kia okrem iných cieľov ambíciu zaujať vedúce postavenie na globálnom automobilovom trhu. Zameriava sa na popularizáciu elektrických vozidiel a zavedenie širokej škály služieb mobility prispôsobených potrebám a vkusu jednotlivcov a miestnych trhov.
Zdroj: Kia