Z pôvodne športovej divízie španielskej značky SEAT sa pred štyrmi rokmi stala samostatná značka. Pri príležitosti oslavy svojich 4. narodeniny nekonvenčný automobilový výrobca oznámil svoje ambície pre aktuálny rok. CUPRA Na špeciálnom online evente nielen avizovala dva nové modely, ktoré rozšíria jej program ale aj posunula emocionálny zážitok do úplne novej dimenzie uvedením Metahype – novej platformy na spoluprácu v metaverse.
CUPRA X 2: Ambiciózna vízia pre rok 2022
„Naše 4. narodeniny majú osobitný význam. Na rok 2022 máme v pláne zdvojnásobiť náš predaj, zdvojnásobiť náš obrat a zdvojnásobiť našu predajnú sieť. Preto našu ambíciu nazývame CUPRA2,“ povedal Wayne Griffiths, CEO značky CUPRA. „Pred štyrmi rokmi mnohí ľudia o nás pochybovali, no my sme o sebe nepochybovali nikdy. V tomto roku opäť dokážeme, že náš rozvoj nič nemôže zastaviť.“
CUPRA má v pláne zdvojnásobiť aj svoju celosvetovú sieť špecialistov CUPRA Masters a prevádzok CUPRA City Garages, ktoré prinášajú fanúšikom značky na celom svete jedinečnú ponuku.
Zdvojnásobenie modelového programu CUPRA
Wayne Griffiths okrem toho oznámil, že značka CUPRA uvedie dva nové modely, čím sa jej existujúce portfólio exkluzívne vyvinutých modelov zdvojnásobí. Bude to model CUPRA Tavascan, druhý elektrický model značky po CUPRA Born, ktorý sa začne predávať v roku 2024. V roku 2025 bude nasledovať mestský elektrický automobil, inšpirovaný štúdiou CUPRA UrbanRebel Concept.
Metahype: emocionálny zážitok CUPRA na novej úrovni
Jedinečné zážitky tvoria dôležitý atribút značky CUPRA a neskôr v tomto roku tieto zážitky budú existovať v úplne novom priestore keď značka vstúpi do metaverse.
Metahype, vyvinutý v partnerstve s VISYON, ocenenou kreatívnou spoločnosťou, ktorá je súčasťou Mediapro Group, je určený na spoluprácu. Tá sa začína so značkami zo sveta hudby a zábavy ako Primavera Sound a U-BEAT. Postupne CUPRA prepojí partnerov z rozličných oblastí aby inšpirovala novú generáciu. Pri rozhovore s Cathy Hackl, uznávanou futuristkou a riaditeľkou Metaverse, Wayne Griffiths oznámil, že značky a jednotlivci budú môcť svoj umelecký materiál ako NFT, ako aj digitálne a fyzické produkty zdieľať na Metahype.
CUPRA bude mať na tejto platforme vlastnú základňu – priestor, kde bude môcť vytvárať nové atraktívne zážitky pre svojich fanúšikov.
CUPRA2 Experience: Automobilové pretekanie ako nikdy predtým
Okrem emocionálnych zážitkov v metaverse značka CUPRA poskytla aj náhľad na úplne nový spôsob automobilového pretekania, ktoré kombinuje reálny a virtuálny svet: CUPRA2 Experience. Pred uvedením CUPRA2 Experience’ značka CUPRA ponúkne v aukcii svoj prvý NFT modelu UrbanRebel. Úspešný vydražiteľ dostane príležitosť stať sa jedným z prvých pilotov CUPRA2 Experience. Uvedením Metahype, CUPRA2 Experience a avizovaním dvoch nových modelov značka CUPRA oslavuje svoje 4. narodeniny, pričom opäť dokazuje, že je progresívnou značkou, ktorá nezadržateľne napreduje.
Zdroj: CUPRA