Autoinak.sk

Hyundai predstavil novú a ambicióznu stratégiu

Automobilka Hyundai, ako aj celý koncern Hyundai-Kia v posledných rokoch doslova „šliape na plné obrátky.“ Z nášho pohľadu sa v tomto prípade jednoznačne jedná o jednu z najprogresívnejšie rastúcich automobilových korporácii. Aktuálne spoločnosť Hyundai Motor Company predstavila pomerne podrobný plán, ktorý má zabezpečiť jej pozíciu na čele v mobilite budúcnosti.

Nový plán nesie označenie ako Strategy 2025 a bude rozvíjať inteligentné dopravné prostriedky (Smart Mobility Devices) a služby (Smart Mobility Services) ako svoje dva hlavné piliere podnikania.

Odvážna pokroková budúcnosť očami Hyundai.

Schéma novej a ambicióznej stratégie značky Hyundai

Plány značky Hyundai v oblasti inteligentných prostriedkov mobility zahŕňajú širokú škálu skupín produktov, siahajúcich nad rámec automobilov, ako napríklad osobné vzdušné vozidlá, robotov a prostriedky mobility na posledný úsek cesty. Hyundai posilní svoje výrobné možnosti tak, aby umožňovali výrobu produktov poskytujúcich zákazníkom neobmedzenú mobilitu.

Služby inteligentnej mobility predstavujú pre Hyundai novú oblasť podnikania, ktorá sa bude rozvíjať ako kľúčový strategický pilier pre v budúcnosti. Služby a obsahy budú personalizované a poskytované prostredníctvom integrovanej platformy aby sa maximalizovala ich hodnota pre zákazníkov.

Tieto dva piliere zastrešujú tri hlavné smery, ktoré Hyundai definovala: zvýšiť ziskovosť pri výrobe automobilov so spaľovacím motorom, zabezpečiť si postavenie lídra v oblasti elektrifikácie vozidiel a položiť základy pre podnikanie založené na internetových platformách.

Na realizáciu Strategy 2025 v oblasti produktov sa Hyundai bude usilovať o vyvážený a trvalý rast, pričom bude hľadať rovnováhu medzi trhmi a modelmi pri preferovaní dlhodobej udržateľnosti namiesto krátkodobých cieľov. Spoločnosť okrem toho plánuje zvýšiť ziskovosť súčasným zvyšovaním hodnoty poskytovanej zákazníkom a zavádzaním inovácií do štruktúry nákladov.

Na zabezpečenie pozície lídra v elektrifikácii Hyundai plánuje do roku 2025 dosiahnuť predaj 670.000 elektrických vozidiel ročne a zaradiť sa do prvej trojice svetových výrobcov elektrických vozidiel a vozidiel s palivovým článkom.

V oblasti služieb inteligentnej mobility má spoločnosť Hyundai zámer vytvoriť obchodný model, ktorý by kombinoval produkty a služby vytvorením integrovanej platformy mobility, poskytujúcej zákazníkom personalizované obsahy a služby.

Zdroj: Hyundai

Exit mobile version