Nové Berlingo získalo moderný dizajn v duchu novej dizajnovej identity značky Citroën. Vozidlo je komfortnejšie, praktickejšie a na palube má viac ako 20 asistenčných technológií, ktoré zjednodušujú jazdu.
Po ocenení generálnej riaditeľky značky Citroën, Lindy Jackson, cenou MANBEST (MANager BEST) za rok 2018, oznámila porota ankety Autobest výsledky najlepšej automobilovej voľby na rok 2019. Nový Citroën Berlingo získal ocenenie Best Buy Car of Europe. Spolu s ním aj modely Peugeot Rifter a Opel Combo Life.
Od roku 2001 porota ankety Autobest každoroče vyhlasuje vozidlo, ktoré vyvolalo najväčší rozruch. Porota zložená z 31 odborných novinárov z 31 európskych krajín vyhodnocuje nové automobily na základe 13 kritérií ako pomer kvality a ceny, dizajn, komfort a technológie či kvalita služieb alebo dostupnosť náhradných dielcov v rámci autorizovanej siete.
Iba prvý raz v histórii ankety Autobest sa stalo, že cenu Best Buy Car of Europe získal dva roky po sebe rovnaký výrobca. Po minuloročnom úspechu kompaktného SUV Citroën C3 Aircross sa to v rámci 18. ročníka ankety podarilo novému modelu Citroën Berlingo. Od konkurentov sa odlišuje výrazne modernizovaným dizajnom, technológiami na palube a ponukou najnovších motorizácií, ktoré do segmentu jednopriestorových vozidiel priniesli nový a čerstvý vietor. Nová generácia sa inšpirovala potrebami klientov a dokonale zosobňuje nové posolstvo značky Inspired by you. Univerzálne vozidlo Citroën Berlingo predstavuje veľmi dobrú kúpu najmä pre rodiny alebo seniorov, ktorí v ňom nájdu ideálneho partnera pre aktívny život, pričom najviac ich osloví praktická variabilita a veľký vnútorný priestor.
Toto ocenenie osobnej verzie nového modelu Citroën Berlingo dopĺňa prestížny titul International Van Of The Year 2019, ktorý v septembri získala úžitková verzia (nový Citroën Berlingo Van) v rámci autosalónu úžitkových vozidiel v Hannoveri. Vozidlo tento týždeň získalo aj cenu Trophée Argus 2019 v kategórii úžitkových vozidiel. Tá opätovne potvrdzuje obrovský pokrok v oblasti dizajnu, jazdných vlastností a výbavy, ktorý urobila tretia generácia modelu Berlingo, kľúčového predstaviteľa značky Citroën na európskom trhu úžitkových vozidiel.
Vozidlo patrilo v roku 2017 na špičku predajov v 17 krajinách a stále zostáva druhým najpredávanejším modelom znacky Citroën, hneď po modeli C3. Od prvého predstavenia v roku 1996 sa z tohto modelu vyrobilo už viac ako 3,3 milióna exemplárov. Aktuálna novinka dostala najnovšie dizajnové prvky modelov značky Citroën a Berlingo tak výrazne prispieva k vynoveniu modelového portfólia. Od predstavenia v septembri 2018 má na konte už viac ako 13 000 objednávok a značka vďaka tomu pokračuje vo svojom dynamickom raste. S viac ako 690 000 prihlásenými novými vozidlami ku koncu októbra (7-ročný rekord) si Citroën v Európe pripisuje nárast o 6 %, čo je 3-krát viac než hodnota nárastu celého automobilového trhu.
Značka Citroën
Je medzinárodný výrobca automobilov s bohatou modelovou ponukou. CITROËN je už od roku 1919 hlavným aktérom a odvážnym priekopníkom pri masovom rozširovaní automobilov. V každom období prinášal inovatívne a prevratné nápady, ktoré sa dnes prejavujú najmä na novom modeli C3 či na novom kompaktnom SUV C3 Aircross. Okrem toho prináša značka CITROËN klientom viaceré jedinečné online služby ako Citroën Advisor či spôsoby na riešenie mobility (Citroën Rent&Smile, Earn&Drive, a podobne). Citroën dnes poskytuje svoje služby prostredníctvom 10 000 kontaktných miest vo viac ako 80 krajinách sveta. V roku 2017 sa predalo viac ako 1,1 milióna vozidiel tejto značky.
Zdroj: Citroën