Juhokórejský špecialista na SUV, SsangYong, prichádza s ešte výhodnejšou verziou svojho najpredávanejšieho modelu Korando. Cena variantu Club začína na 21 490 €, od čoho si automobilka sľubuje väčšiu dostupnosť vozidla pre nových zákazníkov v čase, keď sa trh uberá skôr opačným smerom.
Najpredávanejší model SsangYongu, Korando, sa teraz vracia aj vo výbavov stupni Club, ktorého cena začína na 21 490 €, a ktorý už vo svojom základe ponúka množstvo funkcií – nechýba tempomat, navigácia, inteligentný multimediálny systém a bezpečnosté asistenčné prvky, ktoré vodiča upozornia napríklad na únavu alebo bezpečnú vzdialenosť. Cieľom je napĺňať filozofiu značky, ktorá stavia na kvalite a vysokej úrovni výbavy vozidiel za priaznivú cenu.

To komentuje aj Country Director Dominik Slusarczyk: „Chceme Korando sprístupniť čo najširšiemu okruhu ľudí. Naša značka je uznávaná vďaka atraktívnemu pomeru ceny a hodnoty vozidla, a týmto krokom potvrdzujeme náš záväzok ponúkať zákazníkom ešte dostupnejšie riešenia.“
Celú akčnú ponuku podporí aj reklamná kampaň, ktorá je svojím rozsahom najväčšia za posledných päť a pol roka, odkedy značka znovu vstúpila na slovenský trh. Ľudia ju budú môcť vidieť v online, tlači a v rádiách.
Zdroj: SsangYong by KGM