Autoinak.sk

Test: DongFeng Forthing T5 Evo – Atraktívna ponuka

Test DongFeng Forthing T5 Evo

Čoraz ambicióznejšie čínske automobilky zaznamenali v poslednom období obrovský vývojový progres. Kým ešte pred pár rokmi sa mnohé modely z najľudnatejšej krajiny sveta „preslávili“ dizajnovým kopírovaním mnohých ikonických modelov, tak dnes si už Číňania v mnohých prípadoch trúfajú hrať vyrovnanú partiu aj s tradičnými a etablovanými značkami. Smelé ambície odzrkadľuje aj postupne silnejúca pozícia čínskych automobilových výrobcov v našom geografickom priestore. Perspektívna budúcnosť sa predpovedá predovšetkým vyspelým a sofistikovaným elektromobilom. V Čine, ale dokážu už produkovať konkurenčné modely aj s konvenčným pohonom. Dôkazom toho je DongFeng. Jedna z najväčších čínskych automobilových skupín už nejaký čas prostredníctvom oficiálneho importéra pôsobí aj na našom trhu. Reálne pestré slovenské modelové portfólio spomínanej značky, okrem technológiami nabitých elektromobilov Voyah, nedávno rozšírila aj atraktívna SUV novinka s konvenčným pohonom, ktorú sme preverili v našom teste.

Nový DongFeng Forthing T5 Evo s modernou zážihovou motorizáciou 1,5 Turbo, skombinovanou so 7-st. automatickou prevodovkou a výbavovej verzii Luxury, nám na test zapožičala spoločnosť Autotip Žilina.

Rýchle fakty:

Fotogaléria DongFeng Forthing T5 Evo

Spoločnosť DongFeng založená už v roku 1969 a sídliaca meste Wuhan dnes patrí medzi tri najväčšie čínske automobilové korporácie. Gigant, ktorej názov možno do slovenčiny možno preložiť ako východný vietor, sa okrem osobných samotných automobilov zaoberá aj mnohými ďalšími príbuzenskými odvetviami ako sú súčiastky a komponenty, ale aj výroba nákladných automobilov či autobusov. Pod krídla spoločnosti DongFeng patria aj podznačky ako Aeolus, Sokon, Forthing alebo najnovšia akvizícia v podobe plne elektrického Voyah.

Už pestré slovenské portfólio reálne ťaží práve so spomínanej synergie. Okrem modelov z rodiny Glory, Fengon či elektrických verzií Seres a značky Voyah, v ňom má vďaka štýlovému SUV-čku zastúpenie aj Forthing. Táto pomerne mladá divízia spoločnosti DongFeng, založená v roku 2001, začala od roku 2018 s výrobou koncepčne klasického kompaktného SUV s označením T5.

V princípe samostatná značka Forthing patrí pod krídla spoločnosti DongFeng Motor

Na konci roka 2020 DongFeng Forthing rozšíril modelovú T5 o štýlovejšieho a športovejšie orientovaného zástupcu s dodatkom Evo. Identitu štýlového súrodenca s nádychom SUV-coupé zároveň po prvýkrát použil vlastný motív s emblémom leva. Značka DongFeng v tomto prípade vycítila potenciál a štýlový model s vyššou stavbou karosérie dostal pred časom zelenú aj u nás na Slovensku a ďalších európskych trhoch.

O pohon DongFeng Forthing T5 Evo sa v našom priestore stará čisto zážihová motorizácia 1,5 Turbo, pôvodom od Mitsubishi a výkonom až 197 koní. Prepĺňaný benzínový 4-valec sa za každých okolností kombinuje s 7-st. dvojspojkovým automatom a pohonom predných kolies. Pohonom všetkých kolies testovaný exemplár nedisponuje ani vo svojej domovine. Na Slovensku je okrem spaľovacej verzie už dostupná aj horúca novinka v podobe plne elektrického člena rodiny. Alternatívou ku klasickemu pohonu, je plne elektrický DongFeng Forthing T5 EVO EV s výkonom viac ako 200 koní.

Pod prednou kapotou T5 Evo pracuje moderná benzínová motorizácia 1,5 Turbo s výkonom 197 koní

Ambiciózny dizajn

Ak bol ešte v nedávnej minulosti dizajn achillovou pätou väčšiny čínskych výrobcov tak DongFeng získava v tejto disciplíne čoraz väčšie sebavedomie. Príkladom toho je aj testované SUV. Forthing T5 EVO púta pozornosť dynamickým nádychom s výraznými líniami a krivkami. Pri určitej fantázii je tu v jednotlivých detailoch možné vnímať aj čiastočnú optickú inšpiráciu viacerými SUV-čkami tých najrenomovanejších značiek. Daný prístup v sumári ale paradoxne formuje originálny a neopozeraný celok. Počas testovacích dní to najlepšie potvrdil záujem okolia po zastavení na akomkoľvek frekventovanejšom mieste.

Predným partiám dominuje rozmerovo impozantná maska so zaoblenou spodnou časťou. Dynamický nádych tu okrem čierneho prevedenia formuje aj atraktívny výplet s vertikálnymi lamelami. Vizuálny celok, ktorý je optickou súčasťou komplexného modulu športového predného nárazníka, tvoria okrem masky aj postranné svetlomety. Hlavný modul s vertikálnou orientáciou efektne vypĺňa priestor evokujúci postranné prieduchy. Z hľadiska svetelnej techniky bol testovaný exemplár vybavený príplatkovou LED technológiou. Pri cenovke 390 eur by som do LED-iek by s určitosťou zainvestoval aj pri osobnej konfigurácií. LED Svetlá síce nedisponujú žiadnou sofistikovanou funkciou tieňovania ani automatickým prepínaním diaľkového módu, no s ponúkaným svetelným výkonom som bol reálne veľmi spokojný. Palec hore v tomto kontexte dávam predovšetkým šírke svetelného kužeľa. Efektne úzky modul samostatného denného svietenia si svoje miesto našiel tesne pod líniou prednej kapoty. Pozornému oku s určitosťou neunikne absentujúce predné logo. Budúci majiteľ bude mať v prípade testovaného automobilu na výber medzi už známym logom korporácie DongFeng, resp. levím emblémom podznačky Forthing.

Nový DongFeng Forthing T5 Evo zajme svojim odvážnym dizajnom

Pri pohľade z profilu zaujme novinka celkovou optickou robustnosťou. Tú ešte viac formuje vyššia SUV stavba so svalnatými blatníkmi. Dizajnové emócie tu evokuje mierne klesajúca línia strechy s decentným nádychom SUV-coupé pri zadných partiách. Športový akcent modelu T5 Evo dotvára aj kompletné lakovanie v čiernej metalíze. Zaujímavú kontrastnú výnimku tu predstavuje len pochromovaná línia orámovania bočného presklenia. Čierny farebný odtieň dostali aj 19-palcové disky kolies s adekvátnou výškou bočného profilu. Pre novinku z portfólia značky DongFeng ide nateraz aj o jedinú ponúkanú alternatívu. Obuté pneumatiky značky Wanli už nie sú až taká exotika ako tomu bolo v prípade obutia nedávno testovaného modelu Glory 580. Z pomedzi čínskych výrobcov pneumatík dnes patrí Wanli medzi najrenomovanejšie značky. Ďalším zaujímavým detailom, ktorý sa z ponuky v Európe predávaných automobilov už takmer úplne vytratil, je prítomnosť miniatúrnych, no stále užitočných ochranných „zastierok.“

Vizuálne najtemperamentnejšie pôsobí model T5 Evo pri pohľade zozadu. Robustnejšiu SUV stavbu karosérie v tomto priestore dopĺňa viacero športovo ladených prvkov. Presne do tejto kategórie patrí napríklad strešný spojler s atraktívne zapracovaným tretím brzdovým svetlom alebo robustný zadný nárazník. Jeho hlavnou dominantou sú celkom jednoznačne dva páry reálne funkčných postranných výfukových koncoviek. Za obdobné riešenie by sa reálne nemuselo hanbiť ani vysoko výkonné SUV. Športovo-moderný nádych zadnej časti dotvára stvárnenie úzkych koncových LED svetiel. Tie vzájomne prepája efektne svietiaca linka.

Vizuálnou dominantou zadných partií sú celkom jednoznačne štyri reálne funkčné výfukové koncovky

Zážitkovo orientovaný interiér

DongFeng Forthing T5 EVO dokáže okrem opticky zaujímavého zovňajšku zaujať aj v interiéri. Palubná doska testovaného exempláru vsádza na dizajnový minimalizmus s jasným športových nádychom a zároveň pôsobí stále aj moderným dojmom. Ešte pred vstupom ma palubu musím, tak ako sa na plnohodnotné SUV patrí, pochváliť dôkladné prekrytie prahov dverí.

Koncepčne jednoduchú architektúru palubnej dosky formujú okrem moderných digitálnych hračiek efektné výduchy ventilácie okrúhleho tvaru. Temperamentný nádych tu dotvárajú aj detaily v podobe červeného stehu viditeľného nielen na sedačkách, ale aj bočných výplniach dverí či športovo ladený volant s perforovanou kožou. Palec hore dávam celkom jednoznačne aj až nečakane precíznemu dielenskému opracovaniu.

Palubná doska modelu DongFeng Forthing T5 Evo

Hodnotnejší nádych v princípe s o niečo jednoduchších materiálov palubnej dosky evokuje ich štruktúrovaný povrch, vrátane centrálnej časti inšpiirovanej karbónovými vláknami. Moderným spestrením palubnej dosky v priestore pred spolujazdcom je za denného svetla prakticky neviditeľný svetelný modul, ktorý za tmy ozvláštňuje atmosféru na palube zaujímavým svetelným obrazcom.

Z materiálového vyhotovenia považujem za najmenej praktické stvárnenie stredového tunela. Ten je prakticky celý pokrytý síce efektným, no na druhej strane aj na odtlačky a mechanické poškodenia náchylnejším povrchom v štýle lesklého klavírneho laku. Obdobné konštatovanie platí aj pre samostatný modul „len“ jednozónovej klimatizácie. V princípe prehľadne rozmiestnenie virtuálnych ovládacích tlačidiel ale nezastrešuje všetky funkcie termomanažnentu. Pre nastavenie vyhrievania, resp. odvetrávania vodičovho sedadla sa je nutné prepnúť do prislúchajúcej záložky zastúpenej minimalistickou ikonou v menu infotainmentu. Rýchlu alternatívu vstupu do menu sedadiel predstavuje tlačidlo na vodičovej sedačke. Príjemným spestrením cestovného komfortu je pomerne prepracovaná masážna funkcia. Určitým paradoxom je, že daný výdobytok si obdobne ako odvetrávanie užíva výhradne vodič.

K luxusným výpadovým funkciám testovaného exempláru sa radí napríklad pomerne sofistikovaná masáž

Slušnú ergonómiu, okrem adekvátneho množstva odkladacích priečinkov vrátane objemnej schránky pod stredovým tunelom, dopĺňa praktický tlačidlový modul v ľavej časti palubnej dosky. Okrem obmedzenia trakčnej kontroly a nastavenia zrkadiel zahŕňa si tu svoje miesto našlo aj elektrické otváranie dverí batožinového priestoru. Svojskú ergonómiu reprezentuje tvarovo príjemný multifunkčný volant s klasickými tlačidlami. Za nevyužitý potenciál tu považujem hneď niekoľko neobsadených tlačidlových pozícií. Na volante si napriek tomu našlo miesto trochu paradoxne ovládanie intenzity podsvietenia prístrojov.

Svojský prístup využívajú aj na pohľad moderné digitálne hračky zastrešujúce opticky združený prístrojový panel s modulom dotykového infotainmentu. Pomerne kvalitnú grafiku podčiarkuje fakt, že združený displejový svet si vystačí aj bez tieniacich elementov. Digitálny prístrojový panel poteší prehľadným vyobrazením dôležitých údajov. Za nečakaný paradox tu na druhej strane považujem úplne absentujúcu možnosť zmeny, resp. osobnej personalizácie grafického layoutu. V zornom poli vodiča je tak paradoxne permanentne k dispozícii schéma monitorujúca tlak pneumatík. V rámci tlačidla na multifunkčnom volante si vodič prepína „len“ základné údaje palubného počítača vyobrazené v minimalistickom formáte v spodnej časti prístrojového panela.

Grafický layout prístrojového panela paradoxne neponúka možnosť osobnej konfigurácie

Na prvý pohľad jednoducho a intuitívne pôsobí opäť slušná grafika dotykového infotainmentu. Pätica základných ikoniek reprezentuje skratky najdôležitejších funkcií. Systém bez vstavanej navigácie komunikuje kompletne v angličtine. Vzhľadom na jeho jednoduchý koncept to ale nepovažujem za problém. Palec hore dávam aj slušným reakciám na dotyk a matnejšiemu povrchu, ktorý nie je tak náchylný na odtlačky prstov. Grafický limit reprezentuje slabšie rozlíšenie parkovacej kamery. Tá je pomerne náchylná aj na prechody medzi tieňom a ostrým slnkom. V rámci nastavení vozidla si je možné v menu regulovať napríklad výšku otvorenia batožinového priestoru alebo odozvu posilňovača riadenia. Tradičnou Achillovou pätou čínskych automobilov je slabší príjem vstaveného rádia, bez prítomnosti funkcie RDS. Na odstránení tohto nedostatku už DongFeng intenzívne pracuje.

Svojský prístup si T5 EVO zvolil aj v rámci zrkadlenia smartphonu. Zaužívanú dvojicu mobilných platforiem nahrádza autentická aplikácia CarbitLink. Po nainštalovaní a prepojení cez kábel umožňuje dokonca aj zrkadlenie zariadenia v pomere 1:1. Európskym bezpečnostným paradoxom je, že ak si posádka na mobilnom zariadení v tom čase zvolí funkciu prehrávania videa, tak daný výstup bude za jazdy premietať aj obrazovka vo vozidle. Na uchytenie vlastného mobilného zariadenia myslí aj minimalistická predpríprava ukrytá medzi centrálnou dvojicou okrúhlych výduchov. K ďalším zaujímavým funkciám testovaného exemplára radím aj prítomnosť fotoaparátu, resp. kamery v čelnom skle. Daný modul dokáže prostredníctvom personalizovateľného tlačidla na volante zhotoviť nielen snímky ale aj videá s momentálnou situáciou v priestore pred vozidlom.

V princípe veľmi prijemným predným sedačkám by prospel o niečo malo dlhší sedák

Plnohodnotnú SUV atmosféru pripomína DongFeng Forthing aj relatívne vysokým posedom na predných sedadlách. Zo platí aj v prípade elektrického nastavenia najnižšej možnej pozície. Veľmi príjemné priestorové pomery so slušným výhľadom dopĺňajú komfortné, no zároveň aj športovo tuhšie kožené sedačky s decentným náznakom bočného vedenia. Urastenejší prední pasažieri by v tomto kontexte, predovšetkým pri dlhších presunoch, predsa len ocenili o niečo málo dlhší sedák.

Medzi najlepších v kompaktnom SUV segmente sa testovaný exemplár radí priestorom v druhom rade. Prístup dozadu okrem veľkého vstupného otvoru ešte viac uľahčuje aj doširoka sa otvárajúci druhý pár dverí. Na nedostatok miesta, vrátane veľkorysej rezervy pre kolená, sa tu s určitosťou nebude sťažovať ani dvojica urastených dospelákov. Cestovný komfort tu ešte viac umocňuje príjemne mäkké vypracovanie zadnej lavice. Palec hore dávam taktiež prakticky rovnej podlahe, samostatným výduchom ventilácie, prítomnosti zdrojovej USB koncovky či háčikov vhodných na uchytenie nákupných tašiek. Vtipným detailom je prvok známy predovšetkým z limuzín. Reč je o module s elektrickým ovládaním sedadla predného spolujazdca situovanom na prednom operadle pre zadných pasažierov.

Priestor v zadnej časti kabíny možno pokojne označiť ako nadštandardný

Potreby bežnej rodiny dokáže Forthing T5 EVO uspokojiť aj z hľadiska batožinového priestoru. Základná prepravná kapacita dosahuje slušných 480 litrov. Pod pevnú podlahu sa okrem organizéra na drobnosti stále zmestí aj užitočná dojazdová pneumatika. Ako mínus batožinového priestoru v porovnaní s kabínou možno, naopak, označiť absenciu háčikov, resp. iných kotviacich pomôcok. Celkovú praktickú stránku tu vylepšujú dve alternatívy sklápania zadných operadiel. Tradičnému spusteniu delených zadných operadiel sekunduje aj možnosť manuálneho vyklopenia sedákov zadnej lavice. V tomto prípade je už k dispozícii optimálna rovina. Ázijsky pôvod pripomína aj najvyššia možnosť nastavenia elektrických dverí batožinového priestoru. Ľudia s výškou viac ako 185 cm sa musia mať pri manipulácii s nákladom stále na pozore pred neželaným kontaktom hlavy so spodnou líniou dverí batožinového priestoru.

SUV novinka DongFeng Forthing T5 EVO je na našom trhu momentálne k dispozícii s dvojicou výbav. Skúšanú konfiguráciu Luxury dopĺňa ešte aj ekvivalent s výraznejším „bodykitom“ karosérie a prívlastkom Heat Wave. K výbavovému štandardu testovaného exempláru už automaticky patrí napr. 8-airbagov, cúvacia kamera, zadné parkovacie senzory, automatická klimatizácia, tempomat, veľké strešné okno, bezkľúčový prístup a štartovanie či vyššie popísaný komfort predných sedadiel. Vo výbave nateraz absentujú pokrokovejšie asistenčné systémy. Položky dostupné v opcii okrem LED svetiel reprezentuje už len voľba metalízy.

Batožinový priestor disponuje základnou prepravnou kapacitou 480 litrov

Šoférske SUV

Už po prvom usadnutí za volant sebavedomý DongFeng Forthing T5 EVO v mojom prípade evokoval atmosféru, že prioritou tohto SUV nie sú digitálne zážitky s hraním sa s displejmi, ale reálne šoférske emócie. Za vyššie popísaným subjektívne-emočným pocitom nezaostáva ani konštrukčná realita.

Testované SUV sa môže pochváliť pomerne sofistikovaným podvozkom s nezávislým zavesením všetkých kolies. Vyladením tlmičov, resp. komfortom pruženia sa Číňanom podarilo trafiť prakticky optimálny kompromis medzi pohodlím a zážitkami. Aj vďaka rozumným rozmerom pneumatík s vyšším bočným profilom zvláda T5 EVO veľmi dobre odfiltrovať bežné nedokonalosti našich ciest. V tejto súvislosti chválim aj potrebnú dávku istoty smerom od zadnej nápravy pri prejazdoch cez priečne nerovnosti v kombinácií so zákrutou.

V rámci vyladenie podvozka ponúka model T5 Evo prijemný kompromis medzi komfortom a zážitkami

Druhú stranu mince vyladenia podvozka predstavuje až nečakaný aspekt zábavy v režime svižnejšieho tempa a obľúbených zakrútených okresiek. Vyššie rýchlostné tempo v danom prostredí ambicióznej novinke rozhodne nie je proti srsti. Vzhľadom na vyššiu SUV stavbu karosérie sú príjemným prekvapením aj nie príliš výrazné náklony karosérie. Až nečakane príjemným jazdným zážitkom tu okrem dobre odladeného podvozka citeľne napomáha aj sympatická pohotovostná hmotnosť pod hranicou 1,7 tony.

Pri svižnejšej jazde som bol reálne spokojný aj s komunikatívnym a adekvátne strmím riadením, ktoré som hneď na začiatku testu nastavil do módu Sport a viac dané nastavenie nemenil. Aj napriek prívlastku Sport je riadenie stále pomerne preposilované, čo na druhej strane uľahčuje manévrovanie v mestských uličkách.

V športovom nastavení sa pohonná sústava preladí do ostrejšieho módu

Pri bežnom používaní si reálnu pochvalu zaslúži aj odizolovanie priestoru pre posádku. V disciplíne akustickej pohody tak T5 Evo nijako nezaostáva za európskym štandardom v danej kategórii vozidiel.

Do mozaiky solídne postaveného kompaktného SUV optimálne zapadá aj pohonná jednotka pod prednou kapotou. Čínsky gigant aj v tomto prípade siahol po odolnom japonskom základe, pôvodne z dielne „troch diamantov“. Po úprave od korporácie DongFeng ponúka prepĺňaný benzínový 4-valec s komerčným označením 1,5 TD DCT výkon slušných 197 koní, čím sa môže opäť porovnávať s väčšinovou európskou konkurenciou. Daná porcia konských síl udeľuje testovanému exempláru príjemnú jazdnú dynamiku a to aj v prípade zaťaženého vozidla.

Niektoré funkcie vozidla sa nastavujú prostredníctvom palubného infotainmentu

Okrem celkovej kultivovanosti a kontinuálnemu nástupu výkonu vyniká model T5 Evo v porovnaní s nedávno testovaným „súrodencom“ Glory 580 voľbou tej správnej prevodovky. S čisto benzínovou pohonnou jednotkou, ktorá nateraz neponúka dokonca ani funkciu štart/stop, si optimálne rozumie 7-st. dvojspojkový automat DCT. Pri pohodovej a rozvážnej jazde prebiehajú zmeny jednotlivých prevodov prakticky bez povšimnutia. Automat zároveň pracuje obstojne aj pri temperamentnejšej jazde. Náročnejší vodiči by s určitosťou ocenili absentujúce pádla pod volantom, ktoré aspoň čiastočne nahrádza manuálny mód radenia prostredníctvom voliča prevodovky.

Charakter jazdy dokáže čiastočne ovplyvniť voľba jazdného režimu. V športovom nastavení sú automaticky k dispozícii ostrejšie reakcie pohonnej jednotky a prevodovky. Aj keď disponuje Forthing T5 Evo slušnou svetlou výškou, tak jeho doménou je s odmyslením sú asfaltových komunikácií nanajvýš ľahší terén. V náročnejších podmienkach, resp. pri pomalom zdolávaní terénnych zlomov a pri absencii terénneho módu už čiastočne trpí práve dvojspojkový automat.

Do konceptu schopného pohonného reťazca ideálne zapadá 7-st. dvojspojkový automat

Sympatickou súčasťou offroad výbavy je napriek tomu zjazdový asistent. Táto pomôcka môže prísť vhod pri strmších klesaniach na nestabilnom podklade. S určitým kompromisom treba v prípade testovaného exemplára počítať pri asistenčných systémoch. V tejto disciplíne model T5 Evo neponúka prakticky žiadnu sofistikovanú nadstavbu.

Za príjemné prekvapenie možno, naopak, označiť nameranú spotrebu paliva. Na konci testu sa výsledný priemer čisto benzínovej motorizácie ustálil na sympatickej hodnote 6,9 l/100 km. Daný údaj sa prakticky zhoduje s tým, čo deklaruje v disciplíne spotreby samotná automobilka. Pri vyslovene pohodovej jazde je možné výsledný apetít znížiť na cca 6,5 litra. Ešte usporenejšie je SUV T5 Evo na okresných komunikáciách. Pri temperamentom používaní sa finálna hodnota ustálila na stále príjemných 7,4 l/100 km. S podobnými hodnotami spotreby je možné počítať aj v meste, resp. na diaľnici.

DongFeng Forthing T5 Evo je k dispozícii výhradne s pohonom kolies prednej nápravy

A celkový dojem?

Čínsky automobilový gigant zaznamenal v našom priestore za pomerne krátky čas citeľný progres. Dôkazom toho je aj testovaný model DongFeng Forthing T5 Evo. Dizajnovo výrazné SUV dokázalo okrem slušne spracovaného a zároveň príjemne priestranného interiéru vo svojej čisto spaľovacej verzii potešiť aj dospelými jazdnými vlastnosťami. Potencionálne drobné nedostatky sú aj v tomto prípade vykompenzované pomerne atraktívnou cenovkou a bohatou výbavou.

Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský

Testovací diár:

Model: DongFeng Forthig T5 Evo 1,5 Turbo Luxury
Dĺžka: 4 569 mm
Šírka: 1 875 mm
Výška: 1 690 mm
Rázvor: 2 715 mm
Objem kufra: 480 litrov
Motor: zážihový (benzín)
Pohon: predných kolies
Počet valcov: 4
Výkon kW/koní: 145/197
Krútiaci moment Nm: 285
Pohotovostná hmotnosť: 1665 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 180
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: – s
Prevodovka: automatická dvojspojková
Počet stupňov: 7
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 6,8 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 6,9 / 100 km
Pneumatiky: Wanli Rangesport

Verzia/cena
DongFeng Forthig T5 Evo 1,5 Turbo Luxury (testovaný model) od 30 990 €
DongFeng Forthig T5 Evo 1,5 Turbo Heat Wave od 32 490 €

Exit mobile version