Autoinak.sk

Test: Hyundai i20 – Dobrusovanie detailov

Test Hyundai i20 2024

Kórejský automobilový gigant na seba viaže v posledných mesiacoch pozornosť vďaka mohutnej modelovej ofenzíve. Značka Hyundai je v tejto disciplíne aktívna na všetkých frontoch. Koncepčné novinky zastúpené generačnými obmenami veľkého SUV Santa Fe, resp. súrodenca z opačného veľkostného spektra v podobe modelu Kona, dopĺňajú viaceré facelifty. Automobilka stihla zmysluplne osviežiť prakticky všetkých členov rodiny s klasickým spaľovacím pohonným reťazcom. Presne do tejto množiny patrí jeden zo stabilne najžiadanejších malých hatchbackov nášho trhu. Vynovený Hyundai i20 sa okrem obligátnej modernizácie zastrešenej decentným dizajnovým osviežením môže pochváliť taktiež technologickými inováciami na čele s vylepšenými asistenčnými systémami, prepracovanou konektivitou či vo všeobecnosti bohatšou výbavou. Pri našom prvom stretnutí s inovovaným hatchbackom sme mali možnosť preveriť jeho súčasný motorový vrchol.

Vynovený Hyundai i20 so zážihovou motorizáciou 1,0 T-GDi s výkonom 100 koní, skombinovaný s komfortnou 7-st. automatickou prevodovkou a v hierarchicky druhej najvyššej výbave Style, nám na test zapožičal slovenský importér vozidiel značky Hyundai.

Rýchle fakty:

Fotogaléria Hyundai i20

Segment malých hatchbackov je napriek neustále rastúcim technologickým a bezpečnostným nárokom či všeobecnej popularite veľkostných ekvivalentov s vyššou svetlosťou podvozka pre väčšinu automobiliek stále mimoriadne dôležitý. Kórejský Hyundai v spomenutej kategórii vozidiel debutoval vďaka aj u nás populárnemu modelu Getz už v roku 2002. Jeho priamym nástupcom sa v roku 2008 stala prvá generácia modelu i20 s už celkovo výraznejším európskym rukopisom.

Generačné obmeny modelu i20 dokážu poslúžiť taktiež ako ideálny príklad postupného progresu automobilky Hyundai. Ambiciózni Kórejci majú aktuálne v portfóliu v celkovom poradí už tretiu generáciu rovnomenného malého hatchbacku. Súčasná evolúcia uzrela svetlo sveta premiérovo v roku 2020. Približne po troch rokoch produkcie nastal prirodzený čas na osviežene v podobe faceliftu. Vynovenú verziu obľúbeného automobilu sme v oficiálnej podobe spoznali približne pred rokom.

Hyundai i20 podstúpil prednedávnom decentnú modernizáciu

Povinnú jazdu v podobe osvieženého dizajnu v tomto prípade reprezentujú skôr decentné zmeny, zamerané na celkovo športovejší podtón. Do ponuky pribudli rovnako nové farebné odtiene, ako aj prepracované dizajny diskov kolies. Na prvý pohľad takmer neviditeľné zmeny v interiéri pokrývajú inovované digitálne hračky či prepracovaná konektivita. Za zmienku tu rozhodne stoja inovácie na poli bezpečnostných a asistenčných systémov. V druhej spomínanej kategórii okrem legislatívne povinných položiek pribudol zároveň aj vylepšený brzdový asistent alebo tzv. inteligentný adaptívny tempomat.

Paleta dostupných pohonných jednotiek vsádza výhradne na benzín. Konzervatívne orientovaných používateľov s určitosťou poteší zachovanie konštrukčne odolného základu v podobe atmosférického 4-valca 1,2i s výkonom 79 koní. Táto motorizácia sa naďalej kombinuje výhradne s klasikou v podobe 5-st. manuálu. Výkonnejšou a energickejšou alternatívou je testovaný a zároveň konštrukčne moderný prepĺňaný 3-valec 1,0 T-GDi vyladený na výkon 100 koní. Pre túto motorizáciu je k dispozícii kombinácia so 6-st. manuálnou prevodovkou, ako aj so 7-st. dvoj-spojkovým DCT automatom. Náročná EÚ emisná politika zároveň vystavila v našom geografickom priestore stopku pre obľúbený malý hot hatch Hyundai i20 N, ktorý sa modernizovanej verzie nedočkal.

Testovaný exemplár poháňa klasika v podobe čisto benzínovej motorizácie 1,0 T-GDi

Temperamentný dizajn

Už pri letmom pohľade na aktuálnu generáciu modelu Hyundai i20 vo všeobecnosti je jasné, že dizajnérskemu tímu sa reálne podarilo nakombinovať línie a krivky s citeľne atletickým podtónom, ktoré veľmi dobre odolávajú pôsobeniu času. Facelift si z tohto dôvodu bez problémov vystačil s v princípe skôr decentnou optickou premenou zameranou na povestné dobrusovanie detailov. Všeobecnou ozdobou vynovenej verzie obľúbeného modelu je citeľne väčšia porcia atraktívnej dynamickej príchute.

Vo všeobecnosti „ostro rezaná“ predná časť púta pozornosť nízko posadenou líniou s viacerými dynamickými detailmi. Pozornému oku v tomto kontexte neunikne nový výplet rozmerovo veľkorysej masky chladiča. Jej výrazné obvodové línie v efektnej čiernej farbe po novom zabiehajú až do modulu predných svetlometov. V prípade dvoch vyšších výbav je automatickým štandardom prítomnosť vrcholných full-LED svetlometov. Svetlá sa v rámci danej kategórie môžu pochváliť plne adekvátnym svetelným výkonom. Decentne sofistikovanú nadstavbu tu okrem automatického prepínania diaľkového módu reprezentuje užitočná a konštrukčne dobre zvládnutá funkcia automatického nasvietenia zákrut pri odbočovaní. Sumárnu športovú príchuť predných partií kompletizuje atraktívne tvarovaný predný nárazník s farebne kontrastným splitterom. Temperamenty akcent tu ešte viac zvýrazňujú prepracované postranné moduly, kde si namiesto pôvodných hmloviek našli svoje miesto funkčné veterné clony.

Vynovená Hyundai i20 pôsobí po facelifte ešte o niečo ostrejším dojmom

Atraktívne atletické línie sú príznačné taktiež pre bočné proporcie vynoveného hatchbacku s logami značky Hyundai. Na krivku stúpajúcej línie prednej kapoty opticky nadväzuje postupne sa zužujúca línia bočného presklenia, ako aj viacero „ostrých“ karosárskych prelisov. Kreativita tímu dizajnérov sa odzrkadlila taktiež pri vtipnom optickom zapracovaní taktovacieho viečka v tesnom susedstve modulu koncových svetlometov. Výsadou testovaného exempláru vo výbave Style sú 17-palcové disky kolies v novom a zároveň originálnom dizajne. Celkovú vizuálnu atraktivitu dopĺňa rovnako nová a zároveň prenikavá opciová metalíza s výstižným názvom Lucid Lime.

Ľahkým a zároveň atletickým dojmom pôsobí vynovený model i20 aj pri pohľade zozadu. Najviac pozornosti na seba v tomto priestore viaže opticky prepojená línia koncových svetlometov. Centrálna červená linka za tmy naďalej reálne nesvieti. Malý hatchback je napriek tomu veľmi ľahko identifikovateľný vďaka pútavému svetelnému podpisu v tvare písmena „z.“ Modernizácia v tomto priestore so sebou priniesla modifikovaný zadný nárazník. Ešte športovejší podtón formuje veľkorysejšia plocha lakovaná v lesklej čiernej farbe skombinovaná s kontrastným centrálnym modulom. Druhý spomínaný element sa zároveň sa stará o efektný náznak difúzora. Koncovka výfukového systému ostáva naďalej zamaskovaná v priestore pod nárazníkom.

Modernizácia so sebou okrem iného priniesla nový dizajn zadného nárazníka

Funkčne príjemný interiér

V princípe len minimálne vizuálne zmeny sú pre vynovený Hyundai i20 príznačné v jeho kabíne. Daný prístup na druhej strane nie je ani na škodu. Dizajnovo členitejšia architektúra palubnej dosky má adekvátny šmrnc aj dnes. Za jej hlavný benefit považujem prioritne užívateľskú orientáciu s dôrazom na čo najlepšiu ergonómiou. Testovaný exemplár napriek tomu dokáže zaujať aj v disciplíne moderných digitálnych hračiek.

V rámci konfigurátora testovaný exemplár boduje celkovo až troma dostupnými variáciami optického stvárnenia interiéru. Novinkou, ktorá dokáže kabínu štýlovým spôsobom oživiť je farebne čierne prevedenie doplnené o početné drobné detaily v kontrastnom „limetkovom“ odtieni. Daný variant je možné kombinovať nielen s prakticky identickou farbou exteriéru, ale aj s ostatnými dostupnými lakovaniami. Decentné žlté doplnky okrem viacerých ovládacích prvkov ozvláštňujú taktiež vnútorné výplne dverí. Identickú farbu si osvojil rovnako steh na volante, voliči automatickej prevodovky či samotných sedačkách s látkovým čalúnením.

Palubnú dosku vynovenému Hyundai i20 môžu spestriť efektné doplnky v limetkovej farbe

Skladba použitých materiálov v princípe kopíruje zaužívané zvyklosti v segmente malých hatchbackov. Viaceré koncepčne jednoduchším modulom dodáva šmrnc povrchová úprava so zaujímavou štruktúrou. Vynovený Hyundai i20 si zároveň zaslúži uznanie za vysokú kvalitu dielenského opracovania. Palec hore dávam prakticky úplnej absencii užívateľsky nepraktických obkladov v štýle lesklého klavírneho laku. Modernú atmosféru s decentne luxusným nádychom pri dvoch najvyšších výbavách zároveň kompletizuje prítomnosť ambientného podsvietenia.

Už od druhého stupňa výbavy je štandardom plne digitálny prístrojový panel s nielen peknou ale zároveň i ostrou grafikou. Dostupné layouty so simuláciou klasických budíkov a dôrazom na maximálnu prehľadnosť sú dôverne známe už z iných modelov značky Hyundai. Prístrojový panel tu na druhej strane nedisponuje možnosťou vyobrazenia mapového podkladu.

Prístrojový panel zaujme peknou a prehľadnou grafikou

Po modernizácii si vynovený Hyundai i20 zachoval dôverne známe prostredie taktiež v rámci kreatívne zabudovanej dotykovej obrazovky palubného infotainmentu. Z funkčnej stránky chválim jej decentnú orientáciou v smere na vodiča. Minimalistické úvodné menu dopĺňa reálne pestrá škála dostupných funkcií vrátane viacerých on-line aplikácií. Novinkou je prepracovaná podpora automatických aktualizácií vrátane vstavaného navigačného modulu. Navigácie je mimochodom k dispozícii už v úplnom výbavovom základe. Testovaný exemplár reálne taktiež funkciou Bluelink, ktorej súčasťou je tradične nadstavba v podobe mobilnej aplikácie s prehľadom o základných funkciách vozidla.

Orientáciu v rozhraní do značnej miery zjednodušuje spodná lišta so skratkami v podobe virtuálnych tlačidiel. Jej súčasťou je taktiež klasické ovládanie audia. Ako plne adekvátne možno v rámci palubnej zábavy označiť reakcie na dotykové povely. Celkovému grafickému potenciálu sekunduje taktiež príjemne detailné vyobrazenie obrazu parkovacej kamery. Moderná mobilná konektivita v prípade testovaného exempláru funguje naďalej klasicky, teda len prostredníctvom priameho káblového prepojenia. Za praktický a zároveň funkčný detail modernizácie možno označiť prepracovaný modul so zdrojovými koncovkami, kde pribudol už aj USB-C port. Škoda len, že reálne slúži len ako nabíjacia a nie aj komunikačná koncovka.

Prednosťou malého hatchbacku značky Hyundai ostáva naďalej prioritne funkčná ergonómia

Prioritne funkčnú ergonómiu dokresľuje stále príjemné spektrum klasických tlačidiel. Daný ovládací modul pokrývajúce dôležité funkcie možno okrem centrálnej konzoly nájsť taktiež vľavo pod volantom. Klasickému a zároveň prehľadnému ovládaniu ostáva verný taktiež multifunkčný volant. Chválim, že svoje miesto si práve tu našlo užitočné tlačidlo slúžiace na pohotové deaktivovanie „stráženia“ v jazdných pruhoch. Rýchly prístup do záložky s ostatnými asistenčnými systémami si je možné zároveň prednastaviť na programovateľnú skratku v ľavej zóne volantu.

Ergonomicky príkladné ovládanie, ktoré v sumári ocenia nielen konzervatívne orientovaní používatelia, ponúka naďalej samostatný modul klimatizácie, resp. kompletného termomanažmentu kabíny. Zaužívané automobilové štandardy kopírujú taktiež prakticky navrhnuté odkladacie priečinky.

Dostatočne nadimenzovaným predným sedačkám nemožno uprieť športový akcent

Za veľkú ozdobu rozmerovo malého Hyundai i20 považujem predné sedačky s reálne dospelými rozmermi. Pri pomerne širokej škále možností manuálneho nastavenia chválim možnosť nastavenia reálne nízkej pozície. Príjemne mäkké, resp. komfortné látkové čalúnenie dopĺňa prepracované tvarovanie s výraznejším náznakom bočného vedenia nielen v chrbtovej, ale aj sedacej časti. Všetky vyššie spomenuté atribúty sa v prípade osobnej preferencie dokážu v rámci posedu postarať o až nečakane šoférsku atmosféru. Športový akcent tu kompletizuje už spomínaný 4-ramenný multifunkčný volant s príjemnou hrúbkou i celkovým tvarom venca. Žiadne zásadné výhrady nemám ani k výhľadu, resp. celkovému rozhľadu z miesta vodiča.

Vynovený Hyundai i20 patrí k rozmerovo veľkorysejším zástupcom v segmente malých hatchbackov. Daný trend je prirodzene najviac cítiť v druhom rade. Kórejci sa vzhľadom na celkové dizajnové proporcie vozidla sústredili na čo najveľkorysejší vstupný otvor, čo v danej kategórii vozidiel nie je automatickým pravidlom. V druhom rade sa okrem detí pohodlne odvezie taktiež dvojica štandardne urastených dospelákov. Akceptovateľne pohodlnú pozíciu som si v identickom priestore pomerne rýchlo našiel dokonca aj pri výške cca 185 cm. Cestovný komfort v danom priestore napriek absencii samostatných výduchov ventilácie či stredovej opierky spríjemňujú zdrojová USB koncovka či v danej kategórii vozidiel luxusná výbavová záležitosť v podobe dostupnosti vyhrievania krajných pozícií zadnej lavice.

Model i20 patrí medzi priestorovo veľkorysejších zástupcov B-segmentu

Nároky bežnej rodiny dokáže Hyundai i20 zastrešiť aj pri batožinovom priestore. Plne akceptovateľná základná prepravná kapacita sa ustálila na úrovni 352 litrov. Niečo vyššia nakladacia hrana kopíruje zaužívané zvyklosti daného segmentu vozidiel. Pochvalu tu na druhej strane dávam vysoko sa otvárajúcim piatym dverám, kde ani v prípade dlháňov nehrozí neplánovaný úraz hlavy. Uznanie si tu zaslúži taktiež niekoľko praktických riešení vrátane háčikov a ostatných kotviacich pomôcok. Ako kreatívny možno označiť priestor za operadlami zadnej lavice, kde je možné zasunúť pevné krycie plato. Štandardnom testovaného exempláru je aj prítomnosť užitočnej dojazdovej pneumatiky či praktickej medzipodlahy. Vďaka nej je možné v konfigurácii so sklopenými zadnými operadlami delenými v pomere 60/40 vytvoriť takmer ideálnu rovinu, teda bez nepraktického schodíka. Maximálna prepravná kapacita následne dosahuje 1165 litrov.

Prednosťou vynoveného Hyundai i20 je reálne bohatá výbava dostupná už v úplnom základe. K prvkom cenovo najdostupnejšej konfigurácie Comfort sa radí bohatá paleta bezpečnostných a asistenčných systémov, kožený volant + hlavica páky prevodovky v identickom materiálovom prevedení, predná lakťová opierka, manuálna klimatizácia, tempomat, automatické svetlá, zadné parkovacie senzory, cúvacia kamera ale aj už spomínaná vstavaná navigácia. Testovaná a hierarchicky druhá najvyššia výbava Style disponuje automaticky vyhrievaním predných aj zadných sedadiel, vyhrievaným volantom, ambientným podsvietením, automatickou jedno-zónovou klimatizáciou, parkovacím asistentom alebo bezkľučovým prístupom a štartovaním. Vrcholom v ponuke je nakoniec nová výbava N Line+.

Batožinový priestor disponuje základnou kapacitou na úrovni 352 litrov

Racionálny hatchback s decentne temperamentným podtónom

K atraktívnemu a hravému kabátiku testovaného modelu v podvedomí automaticky pristanú adekvátne jazdné vlastnosti. A vynovený Hyundai i20 nesklame ani v tejto disciplíne. Kórejci sa pri svojom malom hatchbacku snažili v maximálnej možnej miere skombinovať prirodzenú racionalitu so stále citeľným temperamentným akcentom.

Decentnú a zároveň nostalgickú príchuť ostrého i20 N vo mne čiastočne evokovalo vyladenie podvozka. Malý hatchback si v tradičnom civilnom prevedení vystačí s klasickou konštrukciou v jednoduchšieho riešenia zavesenia zadnej nápravy. V kombinácii s vrcholnými 17-palcovými diskami pôsobí novinka o niečo tuhším, ako vyslovene poddajným dojmom. Drobné nedokonalosti našej cestnej infraštruktúry pre model i20 na druhej strane nepredstavujú žiadny problém. O niečo viac obozretnosti si prirodzene vyžadujú prejazdy cez výraznejšie prepadliny. Pri nechcenom trafení prepadnutého kanalizačného poklopu tu treba zároveň prirodzene počítať s logickým prenosom kinetickej sily do modulu karosérie.

Testovaná konfigurácia so 17-palcovými kolesami disponuje o niečo tuhšou charakteristikou pruženia

V režime používania na zvlnených okreskách, ktoré sú typické pre mnohé cesty nižších tried, musím pochváliť komunikatívnosť podvozka smerom od cestného povrchu k vodičovi. V nemalej miere sa pod pričinila i nízka pohotovostná hmotnosť na úrovni cca 1,2 tony. Šoférky podtón tu následne kompletizuje vyladenie riadenia s príjemne strmým prevodom.

Vynovený Hyundai i20 v testovanej konfigurácii exceluje aj pri jazde na kvalitnejších povrchoch. Proti srsti mu rozhodne nie sú temperamentné prejazdy cez zákruty ako aj vo všeobecnosti technickejšie orientované trate. V danom prostredí musím pochváliť ponúkanú jazdnú stabilitu či celkovo čitateľnú ovládateľnosť. Zárukou úsmevu na tvári predovšetkým v zimnom období, resp. na nestabilnejších povrchoch môže byť v prípade mnohých vodičov prítomnosť klasickej parkovacej brzdy. Príliš prehnané športové emócie prirodzene najviac limituje reálny výkon pohonnej jednotky.

Charakteristiku jazdy dokáže ovplyvniť zvolený jazdný režim

Charakter jazdy dokáže vo všeobecnosti ovplyvniť voľba jazdného režimu. Testovaný exemplár vsádza na tradičné trio, kde východiskový režim Normal dopĺňa citeľne utlmený šetriaci režim Eco, ako aj jeho impulzívnejšia Sport alternatíva. V mantineloch bežného používania som počas testu najviac využíval práve prostredné a v princípe akurátne nastavenie.

Aktuálnou motorovou špičkou vynoveného hatchbacku s logami Hyundai reprezentuje v našom priestore konštrukčne moderný maloobjemový prepĺňaný benzínový motor 1,0 T-GDi vyladený na výkon rovných 100 koní. Pohonná jednotka svoju konštrukciu s nepárnym počtom valcom, napriek dôrazu na celkovú kultivovanosť, nezaprie predovšetkým pri studených štartoch, resp. vibráciách na voľnobehu. Palec hore si predovšetkým vo vyšších otáčkach na druhej strane zaslúži zaujímavo drsná zvuková farbička.

Kombinácia motorizácie 1,0 T-GDi s automatickou prevodovkou je prioritne komfortnou voľbou

Papierovo obyčajná výkonová porcia je pre bežný život plne postačujúca. V situáciách len s vodičom pripadne vo dvojici na palube dokáže byť testovaný exemplár príjemne energický. Približujúci sa výkonový limit sa prirodzene viac prejaví pri plne obsadenom vozidle a kombinácii napríklad s jazdou v topograficky členitejšom teréne.

Kombo pohonnej jednotky so 7-st. dvojspojkovým DCT automatom je prioritne konformnou voľbou. Ten, kto si vyslovene potrpí na šoférskych emóciách a zároveň mu nevadí práca s trojicou pedálov, s veľkou pravdepodobnosťou uprednostní cenovo dostupnejší manuál. Samočinná prevodovka napriek tomu radí hladko a suverénne. V športovom režime sa vie efektívne oprieť a maximálny krútiaci moment v kombinácii s vyššou sférou otáčok. Za príjemné prekvapenie tu považujem až nečakane „poslušný“ manuálny režim radenia. Chýbajúce pádla pod volantom nahrádza samotný volič automatu. Škoda len že v rámci pozícii +/- ponúka neprirodzenú logikou radenia. Samočinnej prevodovke s vo všeobecnosti o niečo dlhšími prevodmi napriek tomu zo všetkého najviac svedčí pohotový a rozvážny štýl jazdy.

Celkovo dospelý podtón testovaného exempláru dotvára široká paleta asistenčných systémov

V segmente malých hatchbackov pôsobí vynovený Hyundai i20 reálne dospelo aj v disciplíne dobre odladených asistenčných systémov, vrátane funkcie udržiavania vozidla v jazdnom pruhu. K maximálnemu komfortu pri dlhých diaľničných presunoch mi pri testovanej konfigurácii predsa len chýbala adaptívna funkcia tempomatu. Tá je v cenníku dostupná v rámci príplatkového a rozšíreného balíka asistentov, ktoré už reálne prevyšujú zaužívané zvyklosti danej kategórie vozidiel.

Výsledná spotreba paliva sa obdobne, ako pri iných prepĺňaných maloobjemových motorizáciách, prioritne odvíja od preferovaného štýlu jazdy. Kombinovaný priemer počas testovacieho týždňa a prioritne racionálnom používaní sa nakoniec ustálil na akceptovateľnej hodnote 5,9l/100 km. Prioritne na okresných komunikáciách a mimomestkých presunoch palubný počítač vyobrazil 5-litrovovú spotrebu. Pri ustálenom diaľničnom tempe sa apetít ustálil na hodnote 6,3l/100 km. Prioritne v mestskom prostredí treba počítať s približne 7-litrovým úbytkom paliva z nádrže. Sedem litrovú hranicu zároveň nie je príliš ľahké pokoriť ani pri preferencii prioritne dynamickejšieho a temperamentnejšieho štýlu jazdy.

Vynovený Hyundai i20 patrí ku komplexne najzaujímavejším zástupcom v b-segmente

A celkový dojem?

Obľúbený Hyundai i20 prednedávnom podstúpil sumárne decentnú modernizáciu. Malý hatchback sa vďaka nej naďalej drží vo vrcholnej forme. Facelift so sebou po rozmení na drobné priniesol jemne pozmenený vzhľad s teraz ešte viac zvýrazneným dynamickým podtónom. Príjemne priestranný interiér zdobí lepšia výbava, ako aj modernejšie digitálne hračky. K najväčším prednostiam testovaného exempláru napriek tomu patria dospelé jazdné vlastnosti s racionálnym, ale zároveň i jemne emočným podtónom.

Autor: Peter Hlačik/Foto: Filip Lehotský

Testovací diár:

Model: Hyundai i20 1,0 T-GDi Style
Dĺžka: 4 065 mm
Šírka: 1 775 mm
Výška: 1 450 mm
Rázvor: 2 580 mm
Objem kufra: 352 litrov
Motor: zážihový (benzín)
Pohon: predný
Počet valcov: 3
Výkon kW/koní: 74/100
Krútiaci moment Nm: 200
Pohotovostná hmotnosť: 1090-1200 kg
Maximálna rýchlosť km/h: 180
Zrýchlenie z 0 na 100 km/h: 12,1 s
Prevodovka: automatická dvojspojková
Počet stupňov: 7
Kombinovaná spotreba podľa výrobcu 5,4 – 5,6 l na 100 km
Spotreba podľa palubného počítača počas testu: 5,9 l/100 km
Pneumatiky: Hankook Ventus Prime

Verzia/ akciová cena

Hyundai i20 1,0 T-GDi Style (testovaný model) od 20 340 €
Hyundai i20 1,2i Comfort (5 MT) od 14 840 €

Exit mobile version