Kórejské automobilové značky z koncernu Hyundai Motor Group – Genesis a Hyundai – sa umiestnili na vrchole tohtoročného rebríčka J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM a potvrdili tým vysokú úroveň pokročilých technológií, ktoré prinášajú vo svojich produktoch.
Genesis obhájil absolútne víťazstvo
Prémiová značka koncernu Hyundai Motor Group, Genesis, sa na najvyššom stupienku tejto štúdie umiestnila už druhý rok po sebe. V Innovation Index dosiahla na tisíc bodovej škále skóre 643 a zabezpečil si jasné víťazstvo s náskokom viac ako 50 bodov pred druhou značkou v poradí.
Hyundai jednotkou medzi masovými značkami
Hyundai obsadil prvé miesto v aktuálnom rebríčku J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index Study medzi značkami zameranými na masový trh. S Innovation skóre 534 bol zároveň celkovo štvrtou najlepšie hodnotenou značkou.
O štúdii J.D. Power
Americká štúdia J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM sa zameriava kvalitu pokročilých technológií vo vozidlách pri ich prvom uvedení na trh a vychádza z hodnotenia a spätnej väzby od samotných majiteľov vozidiel. V tohtoročnej štúdii boli zahrnuté odpovede 84 165 vlastníkov áut, ktorí vyjadrili svoju skúsenosť a názor po 90 dňoch vlastníctva nových vozidiel modelového roku 2022. Štúdia analyzovala 35 automobilových technológií rozdelených do štyroch kategórií: pohodlie, vznikajúca automatizácia, energia a udržateľnosť a infotainment a konektivita. Štúdia na 1000-bodovej stupnici meria, ako efektívne jednotlivé automobilové značky prinášajú technológie na trh. Viac informácií je k dispozícii na webe J.D. Power.
Tohtoročné zistenia štúdie J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI)SM opätovne potvrdili vysokú úroveň nielen samotných technologických inovácií, ale aj ich spoľahlivosti a spokojnosť zákazníkov značiek koncernu Hyundai Motor Group.
Zdroj: Hyundai